داغونم...داغـــــــــــــــونـــــــــــ...




نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعيت من در ياهو



آمار وب



طراح قالب:



لوگو دوستان



موزيک و ساير امکانات





تا اطلاع ثانوی...

دوستان گرامی

بدلیل وقوع چن حادثه تا اطلاع ثانوی 

من نمیام

مرسی که این مدت پیشم بودیدو نظر واسم گذاشتید

دوستتون دارم

واسه همه مریضا هم دعا کنید

همشون مث عشقه من که الان تصادف کرده و تو پاش پلاتین گذاشتن

واسه بچه ی هشت ساله ای که سرطان داره

واس خاطره همشون

دعا کنین

مرسی

بای



نظرات شما عزیزان:

HANIEH
ساعت17:41---5 شهريور 1394
سلام . امیدوارم سلامت باشید و زندگیتون ب شادی دوست عزیز تنها چیزی ک میتونم بگم اینه ک(خدارو تو هرلحظه زندگیت داشته باش)فراموشش نکن موفق و شاد باشی
باارزوی بهترینها


زهرا
ساعت12:47---5 شهريور 1394
من اومدم
خوووووب


ali bagheriyan
ساعت2:22---5 شهريور 1394
خدا شفا بده

محسنی
ساعت1:46---5 شهريور 1394
دوست نزدیک تر از من به من است/

وین عجب تر که من از وی دورم/

چه کنم با که توان گفت که دوست/

در کنار من و من مهجورم



تنهايي ما پسرا
ساعت1:36---5 شهريور 1394
مررسي عزيز قشنگ بود اورين

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط T.T.M1380 در 5:12 | |



کپي برداري بدون ذکر منبع غير مجاز مي باشد

طراح قالب : ميهن تم